Забронювавши номер на сайті, Ви повинні дочекатися підтвердження наявності необхідного номера. У разі підтвердження броні готелем, Вам необхідно внести передоплату у розмірі 10% від загальної вартості замовлення.
Розрахункова година в готелі - 12:00
(Заезд - после 12:00, выезд - до 12:00)
Размер предоплаты не возвращается.
Відгуки (8)
Спасибо за отзыв!
Ваш отзыв появится на сайте после того, как пройдет модерацию.
Рекомендован для отдыха:
(1 отзыв)
молодой паре (2 отзыва)
- Комфорт (3,6)
- Інфраструктура (3,4)
- Чистота (3,1)
- Персонал (3,1)
- Харчування (2,9)
Готель Додо (Dodo)
(Житомир)
3,2
из
5
на основе
8 отзывов туристов
Брудно
1,5
не рекомендовано для отдыха
- Комфорт
- Інфраструктура
- Харчування
- Персонал
Колись готель був хороший, 7 років тому. За цей час нісого не змінилось: ні ремонту, ні поновлення білизни, ніполагодження поламаного. Халати старі, рушники старі, і в номері і в СПА.тепер про номер: по-перше - сморід, посеред номеру на бежевому ковроліні пляма від чогось червоного, в душі: поламаний дозатор для мила, а те що від нього залишилось густо вкрито плісняавою, ствни також не чисті, змішувач для води в душовій зламаний, мильниця біля раковини зламана, а те що залишилось - брудне. Стаканів в номері немає (вже). Тепер сніданок: ложок немає, салати потрібно набирати руками, кава -машини немає, сосиски нарізані мілко - для економії?. Отож, чим далі, тим гірше. За брудний номер, до речі, сервісна компанія заплатила майже 700 грн, а от сервісу і немає..
Оставленные отзывы и комментарии отражают субъективное мнение их авторов и публикуются с сохранением авторской орфографии и пунктуации. Мнение автора может не совпадать с мнением nezabarom.ua.